Case Study - malgorzatarucka.pl

<< Powrót

Początek współpracy

Małgorzata zwróciła się do nas z potrzebą wykonania strony www. Jej głównym celem, miało być pozyskiwanie nowych klientów za pomocą jej marki osobistej, którą zamierza rozwijać na Facebooku i Instagramie.

Cele:

  1. Strona ma umożliwić zapisanie się na wizytę oraz konsultację
  2. Strona ma pomóc zrozumieć odbiorcy, jak wygląda terapia i dla kogo to jest.
  3. Strona ma zawierać opis szkoleń dla przyszłych logopedów.

Profile klientów (uproszczone):

  1. Osoba pracująca głosem, która chce uniknąć problemów z dykcją i chce pracować nad poprawą swojego głosu. Średni przedział wiekowy to 26 - 45 lat.
  2. Pacjent Neurologiczny — osoba, która w wyniku udaru, wypadku lub wrodzonej wady, ma problem z komunikacją werbalną. Przedział wiekowy to 40 - 60 lat
  3. Osoba bliska pacjenta, który ma problem z komunikacją. Przedział wiekowy to 20 - 60lat.

Nasze wnioski:

Z uwagi na wiek i rodzaj odbiorcy strona musi być bardzo prosta i przejrzysta. Prosta Struktura musi zawierać Stronę główną, stronę ze szczegółowym opisem usług, a także kalendarz z opcją rezerwacji terminów.

Jako że strona będzie miała za zadanie pozyskiwać klientów, trzeba zaimplementować analitykę.

Bardzo wskazane będzie umieszczenie zdjęć Małgorzaty tak, aby odbiorcy od razu po wejściu na stronę, mogli ją zobaczyć.

Struktura strony

Struktura strony Małgorzata Rucka - Case study, strona internetowa - Confusionstudio

Projekt wizualny

Funkcjonalności

  • Formularz kontaktowy,
  • Kalendarz rezerwacji terminów
  • linki do mediów społecznościowych
  • Rozbudowany blog
Udostępnij!

Wypełnij Brief i uzyskaj szybką wycenę!

Opowiedz nam o swoim projekcie, a my pryzgotujemy dla Ciebie niezobowiązującą wycenę!
Bezpłatna Wycena Strony

Sprawdź inne Case Study

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram