Case Study - NiePoOczach.com

<< Powrót
niepooczach - case study - sklep internetowy dla Confusionstudio

Początek współpracy

NiePoOczach to świeżo powstały sklep internetowy zajmujący się sprzedażą lamp solarnych i akcesorów oświetleniowych przez internet.

Cele:

  1. Sklep ma być intuicyjny i umożliwiać klientom proste zakupy
  2. Sklep ma być dostosowany do pozyskiwania klientów za pośrednictwem Google i Racebook Ads
  3. Sklep ma mieć wdrożoną zaawansowaną analitykę

Profile klientów (uproszczone):

  1. Osoba zamieszkująca teren poza miejski, która chce oświetlić swój ogród, ale boryka się z problemem ciągłego wzrostu kosztów za prąd.
  2. Osoba posiadająca działkę lub ogródek ( w mieście ) i chce zadbać o tanie i skuteczne oświetlenie.

Struktura strony

Struktura strony jest klasyczna dla sklepu internetowego. Składa się z podstron:

Strona główna

O nas

Bloga (z podziałem na kategorie, tagi i podstrony wpisów)

Sklepu (z podziałem na kategorie, tagi, parametry i podstrony produktowe)

Funkcjonalności strony

  • Pełnowartościowy sklep WooCommerce z rozróżnieniem kategorii, tagów i parametrów produktów
  • Lista życzeń
  • Wieloetapowy koszyk
  • Szyfrowane i zautomatyzowane maile
  • Wiadomości o ilości osób oglądających dany produkt
  • Powiadomienia o nowych zakupach
  • Zintegrowany widget z mapą paczkomatów
  • Aktywne sortowanie produktów w sklepie
  • Zautomatyzowane zbieranie opinii od klientów (z priorytetyzacją dobrych)
  • Pełnowartościowy Blog z rozróżnieniem kategorii oraz tagów
  • Slider
  • Formularze kontaktowe
  • Integracja z Google Analytics, Google ADS, Google Moja FIrma, Wizytówka w Google, Facebook pixel, Tiktok pixel ...

Projekt i Design

Udostępnij!

Wypełnij Brief i uzyskaj szybką wycenę!

Opowiedz nam o swoim projekcie, a my pryzgotujemy dla Ciebie niezobowiązującą wycenę!
Bezpłatna Wycena Strony

Sprawdź inne Case Study

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram